Sala konferencyjna - o czym warto pamiętać, szukając miejsca na konferencję branżową?
Bardzo ważnym zadaniem podczas organizacji konferencji branżowej jest wybór odpowiedniego lokalu, w którym to odbędzie się urządzany przez nas event. Pamiętajmy, że taką decyzję należy odpowiednio przeanalizować. Sala konferencyjna nigdy nie powinna być przypadkowym miejscem. Na jakie zatem kwestie nalży zwrócić szczególna uwagę?
Odpowiednie miejsce na event branżowy – czyli jak wybrać najlepszą salę konferencyjną?
Duże znaczenie ma przede wszystkim ogólna prezencja sali. Należy zaznaczyć, że sala konferencyjna powinna być miejscem reprezentacyjnym. Musi ona robić tak zwane dobre pierwsze wrażenie. Warto zaznaczyć, że idealna sala konferencyjna powinna być zarówno elegancka, jak i nowoczesna. Nie bez znaczenia jest również jej powierzchnia, musi być ona odpowiednio dostosowana do liczby uczestników biorących udział w konferencji branżowej. Sala konferencyjna nie powinna być ani zbyt mała, ani za duża. W przypadku takiego rodzaju pomieszczenia elastyczność to podstawa, dlatego też dobrze jest zdecydować się na salę, którą można dzielić przy wykorzystaniu ścian akustycznych. Pamiętajmy także o tym, że goście zaproszeni na event branżowy powinni czuć się w wybranym przez nas obiekcie komfortowo. Wybierzmy, więc salę, która posiada dostęp do światła dziennego i dobrej jakości system wentylacji. Te elementy mogą mieć, bowiem bardzo duży wpływ na nastrój i samopoczucie uczestników. Co jeszcze wziąć pod uwagę podczas wyboru sali konferencyjnej? Dobrze jest sprawdzić także czy w danym obiekcie dostępne są pokoje dla organizatorów, odpowiednia liczba toalet, hol z bufetem. Warto również zapytać, jakie możliwości ustawienia mebli posiada dana sala konferencyjna. Jednym z istotnych elementów jest także odpowiednie wyposażenie sali. W takim pomieszczeniu powinny znajdować się niezbędne multimedia potrzebne do przeprowadzenie eventu, takie jak np. projektory. Duże znaczenie ma również sprzęt do nagłośnienia, taki jak chociażby mikrofony i głośniki. Wszyscy zgromadzeni na sali goście muszą nas bardzo dobrze słyszeć.
Lokalizacja sali konferencyjnej – o czym warto pamiętać decydując się na wybór miejsca, w którym zorganizujemy event branżowy?
Pamiętajmy, iż lokalizacja obiektu, w którym znajduje się sala konferencyjna również jest bardzo ważna i z całą pewnością należy wziąć ją pod uwagę podczas planowania eventu. Na co powinniśmy zwrócić szczególną uwagę? Przede wszystkim na odległość od głównych węzłów komunikacyjnych oraz ilość miejsc parkingowych. Dużą popularnością cieszą się sale znajdujące się w atrakcyjnej okolicy w centrum miasta. Jeżeli poszukujemy sali konferencyjnej w Krakowie to warto wziąć pod uwagę Centrum Kongresowe ICE Kraków, które to posiada w swojej ofercie Zespół Sal Konferencyjnych. Lokal ten znajduje się w samym sercu Krakowa, tuż przy jednym z głównych węzłów komunikacyjnych. Ponadto należy dodać, że z pomieszczeń, w których zorganizujemy nasz event branżowy uczestnicy spotkania będą mieli naprawdę piękny widok na Zamek Królewski na Wawelu.