Jak zareklamowa? si? na lokalnym rynku?

W dobie internetu coraz wi?cej firm interesuje si? reklam? w sieci. Wi?kszo?? z nas uwa?a, ?e je?eli nie pojawimy si? w sieci, to nasz biznes z czasem b?dzie przynosi? straty i nie b?dzie tak dost?pny dla wszystkich jak firmy naszej konkurencji. Nic bardziej mylnego. S? profesje, które nie potrzebuj? wielkiej i drogiej reklamy w internecie na skal? krajow?, poniewa? najzwyczajniej w ?wiecie nikt z tego nie b?dzie korzysta? z innego miasta. W poni?szym artykule zastanowimy si? jakie firmy mog? skorzysta? z reklamy outdoorowej.

Co to jest reklama outdoorowa?

Reklama outdoorowa jest to reklama zewn?trzna prezentowana na fizycznych no?nikach takich jak plakaty, banery czy plakaty. Musimy jednak pami?ta? o tym, by taka reklama by?a zamieszczona w miejscu nat??onego ruchu jak na przyk?ad przystanek autobusowy czy ci?g komunikacyjny. Przyk?adami takiej reklamy s? na przyk?ad szyldy czy flagi umieszczone przy wej?ciu, które informuj? o specjalizacji firmy i jej lokalizacji. Celem reklamy jest dotarcie do jak najwi?kszej liczby potencjalnych klientów w sposób fizyczny w miejscu ich codziennej obecno?ci.

Jak zareklamowa? si? na lokalnym rynku?

Jak zareklamowa? swoj? firm? lokalnie?

Nie ka?da firma potrzebuje reklamy w internecie. Mo?emy pomy?le? o wizytówce Google, dzi?ki której wzro?nie ?wiadomo?? okolicznych mieszka?ców oraz ewentualnych przyjezdnych, o istnieniu naszej firmy. We?my pod lup? lokaln? piekarni?. Zazwyczaj podczas wyboru piekarni kierujemy si? jej blisko?ci? po?o?enia, a tak?e jako?ci? produktów. Pierwsz? piekarni?, do której pójdziemy, b?dzie ta, która znajduje si? na trasie naszych codziennych spacerów b?d? drogi do pracy. Jak sami widzimy w tym wypadku, nie b?dziemy szuka? w sieci odpowiedniej piekarni, tylko pokierujemy si? zdecydowanie swoj? wygod?. 

Eventy jako forma reklamy

Przyk?adem firmy, która równie? z powodzeniem mo?e korzysta? z reklamy outdoorowej, s? osoby zwi?zane z motoryzacj?, czyli mechanicy samochodowi, wulkanizacje czy te? sklepy z cz??ciami do aut. Problemy z samochodem zdecydowanie zmuszaj? nas do szukania okolicznych mechaników, tak by nie trzeba by?o martwi? si? transportem zepsutego samochodu. Dzi?ki znajomo?ci okolicy, w której mieszkamy, mo?emy z powodzeniem znale?? mechanika. W tym przyk?adzie wida?, ?e szyld czy banek zawieszony w odpowiednim miejscu sprawi, ?e zaczn? nap?ywa? okoliczni klienci. Zaczynaj?c prowadzenie swojego warsztatu, na pocz?tku mo?e by? problem z klientami. Dobry pomys? na reklam? jednak sprawi, ?e zaczn? oni nap?ywa?. Przyk?adem takiej promocji mo?e by? udzia? w ró?nego rodzaju eventach motoryzacyjnych na terenie miasta. Podczas takich spotka? mo?na rozdawa? ulotki z informacjami o naszej firmie. Oryginalnym pomys?em b?dzie rozdawanie ramek do tablic rejestracyjnych, na których b?d? dane naszej firmy. Je?eli opatrzymy tak? ramk? ?atwym do zapami?tania sloganem reklamowym naszej firmy, to z pewno?ci? zostan? one umieszczone na tablicach obdarowanych przysz?ych klientów, co sprawi, ?e reklama trafi do szerszego grona ludzi. Du?y wybór takich ramek znajdziesz na stronie ramki.com.pl